niedziela, 4 listopada 2007

Biegiem, biegiem, biegiem...

Ostatnie dni mojego życia to ciągły bieg - nawet długi weekend niewiele pomógł. Dzięki temu między innymi stan posiadania akcji nie zmienia się ostatnio. Patrząc na aktualną sytuację to: MCI broni uparcie 25 pln i wchodzi w decydującą fazę konsolidacji. Wybicie powinno według mnie nastąpić jeszcze przed raportem za Q3. CFL na mizernych obrotach krąży wokół 14 pln - już jutro raport kwartalny. Police na razie 4% poniżej ceny mojego zakupu. Ciekawe czego potrzeba aby znów zdobywały szczyty. Wszystkie moje inwestycje są ponad poziomami stop-loss więc trzymam akcje nie tracąc pieniędzy na prowizje maklerskie. Z ciekawych spółek na przyszłość mam do analizy Praterm - działają w bardzo perspektywicznej branży. Myślę też o kilku innych. Jeżeli niedługo będę miał dodatkowy kapitał na inwesycje to na pewno przyłoże się bardziej do analiz :).

W USA sytuacja cały czas nie jest jasna, nie wiadomo czego możemy się spodziewać. Może przyszły tydzień wyklaruje sytuację.

Brak komentarzy: