niedziela, 18 listopada 2007

Update weekendowy

Ostatnio nie pisałem z powodu bardzo dużej ilości zajęć ale dziś chcę to nadrobić.

Sytuacja na rynku nadal nie jest jasna i zastanawiam się co dalej. Myślę nad odkupieniem akcji MCI.Postanowiłem kupić je kiedy dor ą do ceny 20 PLN czyli niejako pokonają aktualny opór gdzieś w okolicach tego poziomu ponieważ ostatni dołek był niższy niż ten z 13.08. więc teoretycznie mamy trend spadkowy. Pamiętam, że sprzedałem te akcje po 23,10 więc jeżeli mają teraz wrócić to wzrostów to będę do przodu na tej operacji.

Zastanawiam się cały czas jak to się stało, że pozwoliłem aby znów na moich oczach akcje Cashflow spadły z około 17 PLN na 10 PLN. Jest to niesamowite jak bardzo można przywiązać się do spółki. Nie podoba mi się to. Aktualna cena CFL wynosząca 10 PLN jest na tym samym poziomie co dołek z sierpnia. Mam nadzieję, że to wsparcie nie padnie...

Nie podoba mi się również, że kilka tygodni temu mój portfel miał wartość prawie 80.000PLN i pozwoliłem mu spaść tak nisko. Postanowiłem wprowadzić sobie coś takiego jak monitoring historycznej wartości Kundla aby móc odpowiednio wcześnie reagować na duże straty.

Dodam jeszcze, że spółki które obserwuję mają dość ciekawe wskażniki cena do prognozy zysku na 2007 rok. CFL 10, PCE 10, MCI 10, KBL 9 (moja prognoza 19 mln).

1 komentarz:

Zbyszek Papiński pisze...

Teraz mógłbym się pomądrzyć o cięciu strat, ale napiszę krótko: trzymaj się stary.

Pozdrawiam