sobota, 31 maja 2008

Aktualizacja portfela i inne...

To lecę w dół:

AMC 15,74 -8%
IPL 12,69 -15%
FTE 8,65 +65%
GCN 13,32 -30%

razem -7%

To mamy piękne podsumowanie ostatniej działalności Kundla.

Żal mam do siebie za jedną inwestycję - Groclin. Nie uciąłem strat nie mając do końca "pewności", że spółka może znacząco poprawić swoje wyniki. Więc mam teraz za swoje. Na szczęście kwota zainwestowana w GCN nie była znaczna więc nie ma tragedii... zabiera jednak jakieś 40% zysku z Forte i to boli.

Na Forte zwracam teraz baczną uwagę. Poziom stop-loss ustawiłem sobie gdzieś w okolicach 8,50. Tak żeby na pewno zarobić na tej spółce i nie pozwolić już nigdy pozbyć się zysków, które miałem. Z dobrych wieści to 5% pakiet nabył ostatnio BBI Capital. Kundel był jednak na spółce chwilę przed nimi :).

Mam na razie również stratę na Impelu i Amice. Amica po raz kolejny obroniła dno na 15,30 więc teraz czekam na marsz w górę do najbliższego oporu. Impel na niewielkich obrotach porusza się w okolicy 12,50 - 13 złotych. Tutaj myślę raczej o zwiększeniu zaangażowania. Czekam jeszcze jednak na jakieś pozytywne sygnały - zakończenie trendu spadkowego, info o sprzedaży Promedis etc.

Z ciekawostek rynkowych należy wspomnieć, że Vistuli udało się przejąć W. Kruka. Było to pierwsze wrogie przejęcie na naszej giełdzie. Sam nie jestem przekonany, że cena jaką zapłaciła Vistula była atrakcyjna (wskaźnik C/Z) więc trzeba poczekać aż spółka przedstawi konkretne plany - jak chce wykorzystać potencjał drzemiący w Kruku. Swoją drogą główny akcjonariusz jako szef rady nadzorczej pobierał 1 mln wynagrodzenia rocznie... trochę za dużo jak na mój gust. Dziwne, że fundusze na to nigdy nie zareagowały. Dla funduszy to wezwanie było świetną okazją do sprzedaży pakieów swoich akcji. W czasach kiedy ludzie omijają MiSie z daleka i umarzają jednostki był to świetny sposób na odzyskanie części kapitału.

Brak komentarzy: