niedziela, 23 września 2007

Cashflow - szansa na wzrosty

Właśnie wróciłem z wojaży weekendowych i czytam informacje ze spółek. Cashflow poinformował o pożyczeniu ponad 7 mln PLN, z powodu wzrostu popytu na kapitałochłonne usługi spółki. Odczytuję tą informację pozytywnie. Smaczku dodaje fakt, że jednym z pożyczkodawców był Krzysztof Moska :). Jutro możemy mieć dość przełomową sesję dla kursu akcji. Jeżeli rynek odczyta informację pozytywnie to będzie potwierdzony sygnał kupna MACD poprzez przebicie od dołu średniej kroczącej 45 sesyjnej. RSI na poziomie 52 daje jeszcze potencjał na wzrost i wejście w stabilny trend wzrostowy.

Mostostal Płock po pokonaniu historycznych szczytów ładnie wzrósł w piątek. Bardzo mi się to podoba. Dobra sesja w Stanach daje powodu do wzrostu MCI, które według mnie niedługo zaatakuje poziom 30 PLN.

Życzę wszystkim czytelnikom zysków!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

No i przebił średnią :)
Ładnie, tylko czy nie za wysoko, żeby teraz kupować? Jutro rynek może skorygować ten wyskok.
Ja wielokrotnie przymierzałem się do kupna CFL odkąd zaliczył 10 zł. Właściwy sygnał kupna był już w czwartek, a ja go zignorowałem :(
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Spółki z branzy wierzytelnosci beda hitem 2008 roku