czwartek, 20 września 2007

Wracamy do wzrostów?

Ostatnich kilka dni to dobre sesja na GPW. Wszystko dzięki decyzji FEDu na temat obniżek stóp procentowych. Ten korzystny klimat odbił się również pozytywnie na moich wynikach.

MCI po wczorajszym wzroście, dziś odpoczywało. Mieliśmy korektę na dużo mniejszym wolumenie. Wykorzystałem ten fakt i dokupiłem 200 akcji. Nie da się ukryć, że liczę na dalsze wzrosty.

MSP miało kolejną udaną sesję. Ty razem zaatakowało z sukcesem historyczne szczyty. Otwiera to spółce drogę do dalszych wzrostów.Ja ze zdumieniem obserwuję, że mój zysk na tej inwestycji wynosi już 43%. Jest to aktualnie główna siła napędowa mojego portfela. W myśl zasady "Pozwól zyskom rosnąć" nie zamierzam na razie sprzedawać tych akcji.

CFL nadal bez większych zmian. Powoli tracę cierpliwość. Zobaczymy na ile mi jej wystarczy...

Warto odnotować również dobry dzień akcji Polnej, spółki, którą mam na celowniku. Rozważam jutro zakupy w razie gdyby nastąpiła porządna korekta dotychczasowego wzrostu. Coś mi jednak podpowiada, że nie będzie ona miała miejsca...

5 komentarzy:

Zbyszek Papiński pisze...

Dziś jest dzień trzech wiedźm, więc sesja może być dziwna.

Przyszły tydzień dla odmiany window dressing.

Kto ma akcje, raczej powinien trzymać. Z zakupami byłbym nieco ostrożny.

Zbyszek Papiński pisze...

Pozwoliłem sobie dodać link do ciekawych blogów na mojej skromnej stronce.
Zapraszam.
Zauważyłem tu mały błąd w portfelu, że stopa zwrotu jest liczona od 10.10.2007. Coś tu nie tak.

Pozdrawiam

http://appfunds.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

mostal plock na 150-200 max.

Anonimowy pisze...

mci nie wierze ze pojdzie powyzej 40 znow

cashflow biby wielki pewniak ale tutaj rzeba czekac z rok na 100pln

kundel pisze...

stopa zwrotu poprawiona, dziękuję za wszystkie komentarze, co do przyszłych wartości spółek to trudno wyrokować ale z pewnością na najlepszej drodze jest MSP, pozdrawiam