środa, 12 września 2007

Prokom (spekulacja)

W związku z informacją o fuzji z Asseco i cenie akcji za jaką Asseco ma kupić akcje Prokomu, kupiłem dziś 50 szt Prokom po 132,50. Stop-loss na 127.

cd. po sesji

I już nie mam Prokomu, stop-loss został aktywowany... wytrzymał prawie cały dzień. Ta przygoda kosztowała mnie 296 PLN czyli jakoś to przeżyję - nie ma zysku bez ryzyka.

Poza tym sesja na plus co mnie cieszy. Cały rynek również zaliczył wzrost, obrót znów mizerny więc jutro możliwy podbny ruch - tym razem w dół.

infa ze spółek:

MCI zatwierdziło program opcji menedżerskich. Na 2008 średnia cena akcji musi wynieść powyżej 40 PLN żeby kierownictwo mogło zrealizować opcje. Do dzieła więc Panowie i Panie!

W MSP AIG przekroczyło 5% - czyli dobry news.

Do jutra.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gdyby nie stop, mógłbyś na tym zyskać już dzisiaj. Para Prokom-Asseco skończyła w pierwszej dziesiątce obrotów i (prawie) pierwszej dziesiątce wzrostów :)
Zobaczymy jak się jutro sprawa potoczy. Pozdrawiam, michal.q

kundel pisze...

:) co zrobić... traktowałem to czysto spekulacyjnie :)