piątek, 18 stycznia 2008

Łapanie noży update

MCI wylelciało dziś z mojego spekulacyjnego pakietu... chyba się do nich zraziłem... mWig na plusie a oni potarfią spadać -5%... wywaliłem ze stratą jakiegoś 1%. Reszta papierów siedzi i czeka, najlepiej na razie pracuje Novita +23%, GTC +5%, CFL na zero.

Teraz mamy sesje w Stanach, od której bardzo dużo zależy. Jeżeli zakończy sie na znaczącym plusie to powinnismy mieć siłę w poniedziałek na dalsze wzrosty ponieważ w USA nie ma sesji więc nie będą nam przeszkadzać :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

wydaje mi się, że gracze wachlują pozycjami, próbując wyczuć, co wzrośnie najpierw. Porzucają "bolesne" spółki na rzecz najbardziej niedowartościowanych. Gra na odbicie.

kundel pisze...

to co piszesz jest bardzo prawdopodobne, tak samo zresztą zrobiłem z MCI, pozdrawiam