piątek, 25 stycznia 2008

Nowa strategia - kupuję w dołku :)

Ostatni czas spedziłem na zakupach akcji. Kupowałem zarówno w czasie paniki jak i po niej. W moim portfelu znajdują się obecnie:

Forte - z powodu wskaźnika C/WK = 0.5. Spółka nie radzi sobie na tą chwilę z zyskownością, robi fajne eble i osiąge dobre przychody natomiast brakuje zysku. Wierzę, że znaczni akcjonariusze długo nie będą tolerować tej sytuacji. Forte kupowałem w cenie 4,50 - kapitalizacja wynosiła wtedy mniej więcej tyle ile ich zapasy.

Vistula -fajna rozwojowa spółka, C/Z dość wysoki ale może się zmniejszyć jeżeli będą nadal się rozwijać. Podoba mi się koncept marketingowy oraz rebrending sklepów Galeria Centrum. upowane po 8,95 PLN.

Novita - kupiona spekulacyjnie na spadkach w cenie 24 PLN. Wiem tylko, że przy obecnej kapitalizacji i zakładanym zysku np. 7 mln w przyszłym roku C/Z wynosi 10. To, że potrafi być zyskowna spółka pokazała już w ostatnich miesiącach. Zupełnie nie wiem jaki wpływ na kurs będzie miała fuzja z Lentexem.

Mostostal Export - kupiony 2 dni temu po 3,50 dziś już nie mam go w portfelu... sprzedałęm po 4,34 PLN i zaliczyłem szybki zysk w wysokości 1600 PLN. Akurat na pokrycie moich strat na... kontraktach terminowych... (następny post dla utrzymania porządku).

Cashflow - kupiłem dodatkowy pakiet w cenie 6,84 PLN. Spekulacyjnie. Liczę na dobre wieści o Primie Charter. Podkreślę tutaj, że nie uśredniałem w dól ceny zakupu. Pakiet, który mam od 14 PLN na razie trzymam a ten kupiony ostatnio jest na stop-lossie w razie czego...

GTC sprzedane z nieiwelkim zyskiem kilku %.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kiedyś miałeś fajną tabelkę składu portfela. Co się z nią stało?

Futures: moim zdaniem trzeba się jeszcze wstrzymać. Może dzień, może dwa. Na razie brak wyraźnego sygnału do zajmowania pozycji po którejkolwiek ze stron.

kundel pisze...

miałem ale nie miałem czasu jej aktualizowac... za dużo było ruchów... myślę jak to jeszcze rozegrać