czwartek, 4 października 2007

Efekty spekulacji

Cały ranek byłem na spotkaniu więc ominęły mnie największe transakcje na Karen. W rezultacie sprzedałem akcje poniżej ceny zakupu. Tak wyszło, że wypadło mi niespodziewane spotkanie. Bilans spekulacji na Optimusie i Karen z 2 dni to 598 PLN na plus. Zostawiam z tego na Kundlu 19% na podatek a 498 PLN wypłacam sobie w formie nagrody za ryzyko:).

Kupiłem dziś Polną. 470 akcji. Pod wpływem impulsu i udanych spekulacji zapewne. Jedyne co odróżnia zakup Polnej od Optimusa i Karen to to, że znam spółkę i jej fundamenty, które uważam na dobre. Zobaczymy ile wytrzyma w portfelu.

Mamy na Cashflow informację o przejęciu spółki pod restrukturyzację. Pierwsze z dwóch zapowiadanych przejęć. Informacja niewątpliwie pozytywna. Ciekawe jak na nią zareaguje rynek.

4 komentarze:

p1688 pisze...

Panie Kundel czytam regularnie Pańskie zapiski i muszę powiedzieć,że ma Pan niesamowitego nosa jeśli chodzi i wybór spółek
gratulacje

Anonimowy pisze...

mordo ty moja pisze ci od kilku postów

pakuj cashflow na maksa jak chcesz byc milionerem w 2008 a nie 2015

kundel pisze...

p1688

:-) ostatnio powiedzmy mam nosa.. a może to nie nos a fundamentalne podejście do inwestowania?

anonimowy

mordo ty moja, mam już wystarczająco dużo cashflow, mogę poczekać do 2015 :)

pozdrawiam

Zbyszek Papiński pisze...

Gratulacje za udanę spekulkę :)