wtorek, 16 października 2007

Przemeblowania portfela ciąg dalszy

Dzisiaj pożegnałem się z kolejną częścią Polnej i dokupiłem Novity. Kupiłem (niestety) w środku sesji kiedy kurs był dość wysoki (56 i 54 PLN). Średnia zakupu jest jednak zadowalająca i cały czas poniżej aktualnej ceny rynkowej.

Cashflow - według mnie skończył dziś korektę i jutro ruszy znów do przodu - mamy dziś ograniczenie dolne lini trendu wzrostowego. Novita - tutaj jest miejsce na korektę nawet do 50 PLN jak nie więcej. To się oczywiście nie musi w żadnym wypadku sprawdzić ponieważ AT w przypadku mało płynnych spółek (Cashflow) nie sprawdza się zbyt dobrze. Na Novicie dużo zależeć będzie od informacji na temat ewentualnych dalszych zakupów Pana Moski.

...dodałbym wykres Cashflow z narysowanym kanałem ale blogger nawalił :(

Brak komentarzy: