niedziela, 7 października 2007

Plan na kolejny tydzień

Zastanawiam się jak będzie wyglądał kolejny tydzień na GPW. Po tym jak giełdy amerykańskie podniosły się już po "korekcie nieruchomościowej", nasze indeksy, szczególnie sWIG i mWIG cały czas mają długą drogę do szczytów.

Jeżeli chodzi o ruchy inwestycyjne, które planuję to poważnie rozwarzam zakup MCI. Poziom 25 PLN wydaje się być silnym poziomem wsparcia. Opór mamy w granicach 29 PLN. Akcje kosztują obecnie 26,24. Do poziomu oporu można więc zarobić około 11%. Później jeżeli opór zostanie pokonany to mamy dość bezpieczną sytuację i pozostaje obserwacja i chronienie zysków. Spadek poniżej 25 PLN to jasny sygnał sprzedaży.

Pytanie jeszcze skąd mam wziąść kapitał na tą inwestycję. Na pewno nie z Cashflow, któy ruszył ostatnio do przodu. Pozostaje więc Polna - jeżeli jutro nie będzie wzrostów, to prawdopodobnie wymienię ją na MCI.

I dodam jeszcze, że po dobrym piątku moja aktywa znów przekroczyły 70.000 PLN. To cieszy. 6 z przodu już mi się znudziło:)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

patrzylem teraz na at i rzeczywiscie te moje grozby nie maja recji. technicznie wyglada b. dobrze bo kurs porusza sie w kanale wiec do oporu jeszcze daleko. wiosna mialem do wyboru idm lub mci i wybralem idm chociaz to bracia blizniacy i poruszaja sie podobnie. tylko trzeba pamietac ze to byly ostro grane spolki w tym roku i tak jak mocno ida w gore tak szybko spadaja. ale niestety to wina tzw slabych raczek w tym akcjonariacie.

kundel pisze...

zgadza się, że spólki są podatne na wszelkie złe i dobre informacje z całego rynku.. powiedziałbym, że są "emocjonalne". ale cóż, od czego mamy stop-loss :)

Konlin pisze...

Witam,
Z czego wyszedł Ci opór na 29 zł? Z mojego wykresu wynika że dzisiaj praktycznie weszliśmy już w strefę oporów - okolicach 27-27.5 zł mamy linię trendu spadkowego po szczytach z 2007-07-10 i 2007-09-19, na 28 jest 50% fibo i wreszcie niepokonane od dnia dołka 30 zł.

kundel pisze...

konlin, dokładnie tak jak pisze qwerf, według mnie kurs porusza się w kanale pomiędzy ca. 25 a 29 PLN. jak już jednak pisałem na tym blogu, specjalista od AT raczej nie jestem :)