wtorek, 23 października 2007

Skaczę i skaczę - tym razem Police

Dziś kolejne transakcje. Police podniosły prognozy zysku do 126 mln PLN. Kapitalizacja 1.461 mln czyli wskaźnik C/Z na dla prognozy 2007 wynosi 11,6. I dlatego dziś kupiłem te akcje. Proste. Do tego doszły bardzo wysokie obroty i pokonanie historycznych szczytów. Mam nadzieję, że dzisiejszy wzrost był tylko wstępem do kolejnych. Stop-loss -10%.

W celu nabycia tych 650 akcji Polic sprzedałem MSP (z niewielką stratą) oraz 500 sztuk CFL.

Mój portfel coraz bardziej mi się podoba. Jest skoncentrowany - 3 spółki. Wszystkie o dobrych fundamentach: C/Z dla prognozy MCI wynosi 12,9 a dla CFL 15.

Technicznie MCI bliskie wybicia (oby w góre:), CFL broni uparcie wsparcia na 14,30.

USA na zielono - czy może być lepiej? :)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

:)

Anonimowy pisze...

Witam.
Przygladam sie temu blogowi juz jakis czas i bardzo mi sie podoba.

Mam pytanie, na jakiej podstawie wybierasz spolki? Jest to tylko C/Z (ewentualnie C/WK) czy tez inne dane maja wplyw na Twoja decyzje? W jakich proporcjach dobierasz wskazniki?

Pozdrawiam
Tomek

Anonimowy pisze...

http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=df1a1a5e-224e-4a6d-b8dc-46f701750438
i czy dalej to jest twoja sp bardzo rozwojowa

kundel pisze...

Tomek, obiecuję w weekend napisać szerszą odpowiedź na Twoje pytanie.

anonimowy - chodzi zapewne o artykuł w Pulsie Biznesu. dziś sprzedałem 1000 sztuk akcji CFL - spółka jest bardzo ryzykowna i narażona na czarny PR - czekam jednak na ich odpowiedz/dementi - zobaczymy co będzie dalej, na razie -2%. Tutaj stop-loss na pewno zostanie zrealizowany jeżeli kurs spadnie.

Anonimowy pisze...

Dzieki:)
Bawie sie w inwestowanie od roku i na razie wychodze na 0, moze pomoze mi to zrozumiec swoje bledy.

Pozdrawiam
Tomek

kundel pisze...

a czytałeś 9 zasad Kundla - wpis z 12 sierpnia?