poniedziałek, 22 października 2007

PO wyborach

I mamy już poniedziałek i jesteśmy po wyborach :)

Nie pisałem kilka dni ponieważ nie miałem dostępu do mojego komputera. Przez ten czas jednak dokonałem kilku transakcji. Z portfela wypadła Novita (dziś ponieważ bałem się zwały w USA). Wypadła również Polna ponieważ chciałem kupić Mostostal Płock (w reakcji na podpisaną umowe z PKN Orlen na 46 mln PLN). I dziś o 16 jak zobaczyłem, że przy 8 mln obrotu wsparcie 25 PLN na MCI "trzyma" postanowiłem dokupić akcji. Od ostatniego wpisu wyparowało z mojego konta jakieś 5000 PLN ale to za sprawą Cashflow, który nie pokonał oporu na 16,40 i aktualnie znajduje się na poziomie 14,70.

Moje inwestycje są ostatnio zbyt rozchwiane, nie mogę złapać "równowagi". Jedyne co porafię to trzymać Cashflow. Teraz mam również nadzieję, że MCI wytrzyma w portfelu bardzo długo. Przydałoby się trochę więcej spokoju...

Brak komentarzy: