czwartek, 11 października 2007

To już rok!

10.10.2007 minął rok od kiedy zacząłem inwestowanie na giełdzie. Ten pierwszy rok bardzo pozytywnie zaskoczył mnie stopą zwrotu jaką udało mi się osiągnąć. Plan zakładał 40% do końca roku 2007 a tymczasem (na tą chwilę) udało mi się osiągnąć ponad 140%. Z tej perspektywy decyzja o rozpoczęciu inwestowania wydaje się być słuszna. Podjąłem ją po lekturze ksiązki "Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec", którą każdemu gorąco polecam.

Prezent urodzinowy zrobiła mi Polna, która wczoraj podrożała o 17%. Cashflow utrzymuje się na stabilnym poziomie ca. 16 PLN. Mieliśmy kolejną informację ze spółki, mimo to mamy dużą podaż na tych poziomach i na razie kurs stoi w miejscu.

Jeżeli chodzi o aktualny portfel to w myśl zasady "Pozwól zyskom rosnąć" trzymam Cashflow, Polną i MCI. Wyjście z inwestycji nastąpi jeżeli na tych spółkach będą oznaki zmiany trendu. (Cashflow, Polna - silny spadek przy dużych obrotach - tutaj o wiele trudniej określić stop-loss z uwagi a ostatnie silne wzrosty, MCI - spadek poniżej 25 PLN).

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Urodziny? Wszystkiego najlepszego!

Przy Twoich 140% każdy fundusz niech się schowa ;). Na pewno niejeden widziałby Cię w swoim zespole, z odpowiednio wysokim wynagrodzeniem.