poniedziałek, 8 października 2007

Trzecie podejście do MCI

Kupiłem dziś 200 sztuk akcji MCI. Z punktu widzenia całego portfela to mało ale niestety nie miałem więcej gotówki, a na Polnej panował taki marazm, że nie chciałem sprzedawać. Zobaczymy co będzie jutro. Mógłbym sprzedać chociaż część akcji Polnej (np. za około 5000 PLN) i kupić MCI to przynajmniej będzie te 10.000 PLN w każdym papierze czyli kwoty, które mają znaczenie (patrz zasady Kundla).

Cashflow nadal rośnie. To cieszy ponieważ ma on bardzo duży wpływ na mój portfel.

5 komentarzy:

Zbyszek Papiński pisze...

No trochę zostałem z tyłu ;) Pozdrawiam i życzę 8 z przodu jeszcze w tym roku.

Anonimowy pisze...

cashflow Info >>>atak>>>

Anonimowy pisze...

Gratuluję CFL. Niech Ci przyniesie góry złota :)

Anonimowy pisze...

Zwracam sie do szanownego zarzadu TFI Kundel o udostepnienie arkuszy kalkulacyjnych prezentowanych w serwisie :)

Ladnie to sobie opracowales nie bede ukrywal ze zwyczajnie chcialbym je od Ciebie ukrasc ;)

kundel pisze...

anonimowy, nie ma problemu tylko gdzie wrzucic ten plik? (rozumiem, ze chodzi o plan Kundla)

app funds - 8semka coraz bliżej :)